Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Prezident Blaník (2018) – online zdarma

Celovečerní film Prezident Blaník vypráví příběh lobbisty Antonína Blaníka, který se rozhodne kandidovat na prezidenta České republiky. Hlavní hrdina Tonda Blaník ohlásil prezidentskou kandidaturu, v kampani slíbil například máslo a lithium do každé rodiny nebo korupci dostupnou pro všechny a sehnal i sto tisíc podpisů.

Na projekt můžeme pohlížet z více různých úhlů. Buď jako obvykle na nešťastnou snahu převést funkční seriálový koncept na velké plátno, nebo jako na jeho rozšíření o rozmáchlejší formát. Populární Kancelář Blaník, dosud operující jako online seriál se stopáží obvykle nepřesahující deset minut, se pokusila svým tradičním způsobem reflektovat prezidentskou volbu. Bezesporu chytrý nápad, neboť tato událost hýbala (a vlastně stále hýbe) celou společností, a tak si tým Tondy Blaníka nemohl vybrat atraktivnější téma. Je však otázka, zdali to na celovečerní film stačí.

Příběh sestává z několika částí, které se od sebe náladou i zpracováním poměrně jasně odlišují. Lobbista Antonín Blaník nejdříve vystupuje ze stínu a rozjíždí kandidaturu na prezidenta. Poté se situace začne zamotávat a plány se plynule mění tak, jak se scénáři hodí, což je typický neduh posledních sezón seriálu. Zatímco původně se vycházelo ze skutečných událostí, k nimž bylo doplněno zábavně absurdní pozadí s Blaníkovou linkou, časem převládla zahleděnost do titulní postavy a politické reálie šly trochu stranou. A aktuální příběh v tomto (pro mě trochu nešťastném) trendu pokračuje. Nadávky, luxusní boty, bossing, buranství a další atributy Blaníkova rukopisu tak hrají prim i zde. Což bude pro někoho dobře a pro někoho… méně dobře.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.