Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Poslední tři roky byly obtížné pro Apple iPad franchise, kvůli zmenšování trhu s tablety a kanibalizace z větších obrazovkách iPhonů. Společnost Apple však v letošním roce podnikla několik kroků. Například představila svůj iPad s nejnižší cenou s 9,7-palcovým displejem, který se objevil v letošním roce, a současně obnovila své vlajkové lodě iPad Pro během turné WWDC, které proběhlo minulý týden. Společnost také zavedla přesvědčivé vylepšení softwaru pro iPad s nejnovějším softwarem iOS 11. Níže se podíváme na to, proč se společnost Apple může stále více zajímat o produktovou řadu, a to navzdory svým ohromným výkonům v posledních několika letech.

 

Stav trhu s tabletami

 

Trh s tablety poklesl za posledních 10 po sobě jdoucích čtvrtletí. Během prvního čtvrtletí roku 2017 dosáhly celkové dodávky tablet celkem 36,2 milionů na IDC, což představuje meziroční pokles o 8,5%. Existují však dvě oblasti trhu, které se daří lépe. Jeden, odpojitelné zařízení, které nabízejí klávesnici první strany (například iPad Pro), jsou nadále svědky růstu, protože zákazníci hledají pro své tablety větší produktivitu. Za druhé, zdá se, že rozpočtové prostředky jsou více odolné proti širšímu zpomalení. Například Amazon a Huawei, které se zaměřují na zařízení s nižšími cenami, zaznamenaly v posledních čtvrtletích jejich tržní podíl. Nedávné kroky společnosti Apple se zdají těžit z těchto dvou klíčových trendů.

Produkt Apple iPad Pro, který je zaměřen na trh s oddělitelnými tabletami, by mohl pomoci společnosti vylepšit iPad ASP a marže vzhledem k prémiovým cenovým cenám – 650 dolarů za nově uvedenou verzi 10,5 palce na více než 1,200 dolarů za plně vybavenou verzi 12,9 palce. Prémiové doplňky, jako například Apple Pencil and Keyboard (cena za 100 USD +), mohou rovněž řídit okraje. Společnost Apple také odhalila významné vylepšení produktivity zaměřené na iPad, jako je rozšířené multitasking, správa souborů, přetahování a přetažení, stejně jako dokovací stanici (podobně jako Mac) v nejnovější verzi iOS.

Zdá se, že Apple se zaměřuje na nové iPady u potenciálních zákazníků notebooků s nižším počtem Windows a konvertibilních osobních počítačů. To by mohlo mít smysl, protože řada produktů Mac se obecně stává dražší, přičemž nejnovější modely nabízejí ceny vyšších než 1300 USD, přičemž stárnoucí MacBook Air zůstává jediným notebookem ve výši $ 1,000. Zatímco Apple nehrozí marže na produkt, je možné, že okraje pro iPad by mohly být podobné Macu, protože iPad používá vlastní křemík společnosti Apple, na rozdíl od počítače Mac, který využívá procesory Intel a grafické čipy podobné AMD.

 

5. gen iPad se drží dolní konce trhu

 

Apple také začíná být vážnější ohledně nízkého konce trhu s tabletami. V březnu společnost uvedla na trh nový 9,7-palcový iPad (5. generace) zaměřený přímo na neformální uživatele. S novým iPadem by Apple mohl být lépe vybavený, aby se postaral o zákazníky nižší úrovně a první zákazníky tablet s tím, že produkt bude sloužit jako krok vpádů do většího ekosystému Apple. Tablety mají delší upgradovací cykly než smartphony a iPady, které byly spuštěny v roce 2012 nebo starší, představují zhruba 30% instalované základny tabletu. Existuje možnost, že rozpočet iPadu pomůže společnosti Apple stimulovat aktualizační cyklus takovýchto uživatelů, A přináší je aktuální s nejnovějšími hardwarovými a softwarovými funkcemi společnosti Apple.

Zdroj: forbes.com
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.