Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Apple Developer Academy, která v současné době hledá studenty pro příští rok, je živoucí inkarnace této směsi mezi starým a novým. Stojí v poměrně nedotknutelném předměstí Neapole, zasazená mezi starými továrnami a domy.

Ale uvnitř je model učebny budoucnosti, konkrétně vytvořený v obrazu Apple. Kulaté stoly jsou naplněny studenty s MacBooky a iPhony – na stěnách, kde by se dala očekávat tabule, jsou velké obrazovky připojené k Apple TV.

A právě v této místnosti Apple trénuje své vývojáře budoucnosti – příležitost, která se rozšiřuje na každého, kdo chce aplikovat, a povzbudí každého, kdo přijme poměrně jednoduchou přijímací zkoušku . ( Přihlášky se uzavřou dne 31. května a mohou být provedeny na webových stránkách, testy se budou konat v celé Evropě .)

 

Oblast, ve které stojí nyní budova, je miniaturní Neapol. Jednou z nejdůležitějších továren v Itálii, kterou podpořila celou oblast – ženy by pracovaly v továrně na konzervování a dalších budovách, které ji podporovaly, zatímco muži by pracovali v blízkém přístavu. A pak všechno skončilo koncem sedmdesátých let, takže továrna bez podnikání a předměstí bez práce.

Ale nejen studenti vidí výhody oblasti, San Giovanni a Teduccio. Budovy byly vybudovány speciálně tak, aby umožnily otevřený areál, umožnili lidem procházet areály a úhledně navržené trávníky. Za těmito otevřenými bránami vzniká síť kaváren a restaurací – škola záměrně nemá vlastní kavárnu.

“Máte město, které je průmyslovým městem; Má úlohu v národě a v ekonomice, “říká Giorgio Ventre, jeden z nejvýznamnějších zaměstnanců univerzity a muž, který řídil projekt přivést Apple do města. “A zjistíte, že toto město ztrácí – ztrácí práci, ztrácí příležitosti.”

 

Městu se stále dobře daří, poukazuje. Ale většinou z průmyslu a dokonce i z technologií, která se podobá zbytku Itálie, je zaměřena spíše na tvorbu produktů než na inovace. Neapol má například obrovský IT průmyslový průmysl, ale většinu tvoří společnosti jako Accenture, které poskytují služby pro podnikání.

Stavba na budovách a oddělení, která nyní vede vývojářskou akademii, začala pomalu – stejně jako byste očekávali při řešení italské byrokracie, množství lidí, kteří se na tomto procesu zabývají. Dokumenty byly poprvé podepsány počátkem 90. let a stavba začala v roce 2008. Stavba byla zpomalena nejen papírováním, ale i stavebními činnostmi – oblast, ve které škola nyní sedí, je blízko doků a také na místě továrny, což nutí inženýry, aby odrazili škody a nečistoty způsobené jak mořskou vodou, tak průmyslovou produkcí.

Ale když Apple přišel, všechno se začalo rychle pohybovat. Smlouva o otevření školy byla podepsána v březnu; Do srpna byli studenti vybráni; V říjnu otevřela vysoká škola a úředníci společnosti Apple.

 

První akademie začala a bude brzy promovat a druhá se brzy objeví. V nadcházejících letech bude dokončeno více budov a bude zavedeno více studentů; První rok měl asi 100 studentů a druhý bude mít až 400 studentů.

Vstup je selektivní, ale přímý. Apple nehledá kompletní programátory, a proto vstupní zkoušky obsahují některé otázky týkající se kódování, ale i jiné logice, porozumění a kritickém myšlení.

 

Aplikace pro tento rok jsou nyní otevřené a Apple doufá, že v další kohortě získá více zahraničních studentů. Současná skupina je dobře smíšená – má studenty z mimoevropských zemí jako Mexiko a Madagaskar – ale většinou pochází převážně z Itálie a konkrétně z Neapole.

Jakmile studenti přijdou do akademie, představí se specifickou značkou Apple, která je stejně inovativní jako její produkty.

Výzva založená učení začala v projektu zahájeném v roce 2008 u společnosti Apple, aby se pokusili zjistit principy návrhu pro 21. století. Důvody pro to byly zřejmé: Apple prodává obrovské množství zařízení do učeben a děti mohou pomoci jim je zavést do konce života. Ale také zjistili, že rámec byl užitečný i jinde a vyvinul celý systém, který lze snadno aplikovat na cokoli jiného.

Společnost Apple popisuje výuku založenou na výzvách v dokumentu na svých webových stránkách, který je poskytován učitelům, aby mohli ve svých učebnách využívat stejný přístup. Byla vyvinuta zčásti jako reakce na obrovské množství uvolnění v učebnách, které vedlo k ukončení více než 30% studentů před koncem prvního ročníku střední školy.

“Aby se tato potřeba řešila, společnost Apple Inc. spolupracovala s učiteli a vedoucími pracovníky ve vzdělávací komunitě, aby vytvořila nový přístup k výuce a výuce s názvem Challenge Based Learning, který je založen na multidisciplinárním přístupu založeném na standardech a umožňuje studentům využívat technologii, kterou používá ve svém každodenním životě – řešení komplexních, reálných problémů,

“píše se v dokumentu.

“Výzva založené učení je o spolupráci a zručnosti, žádá studenty, aby spolupracovali s jinými studenty, jejich učiteli a odborníky ve svých komunitách a po celém světě, aby rozvíjeli hlubší znalosti předmětů, které studují, identifikují a řeší výzvy jejich komunity a sdílet jejich výsledky se světem. “

Konkrétněji se učení založené na výzvách se opírá o to, aby se studenti snažili nalézt vlastní odpovědi na problémy. Takže studenti v akademii nemají k dispozici různé kroky k tomu, aby se naučili stavět nějakou aplikaci – řekli jim z toho, že dávají dohromady nejlepší software, který mohou, jsou v hlubokém konce a jsou nuceni se naučit plavat.

Doufám, že se studenti nejen dozvědí informace, ale naučí se, jak najít informace. A v akademii se zdá, že to funguje velmi dobře – studenti jsou všichni nadšeni samo-startéry, kteří chtějí předvést aplikace, které vytvořili a ne učitelé.

Mohlo by existovat nějaká obava, že Apple, který se už posmíval kvůli oddanosti svých nových fanoušků, někdy kultově, mohl využít školu na výcvik nových akolytů. Neexistuje však přísaha věrnosti vůči iPhone, žádný vynucený závazek k nadřazenosti systému iOS; Studenti jsou vyučováni v programovacím jazyce Apple Swift, ale to bylo otevřené pro použití jinde a mnoho principů, které se naučí na kurzu, budou snadno aplikovat jinde. A co víc, studenti tráví strašně spoustu času, když se učí věci, které budou stejně relevantní, pokud dojde k vývoji aplikace pro Android nebo nějakého jiného druhu produktu zcela – velká část kurzu je zaměřena na věci, jako je marketing, design, Týmová práce a komunikace. Akademie doufá, že se ukáží jako plno formovaní a podnikatelští vývojáři.

 

Skutečná zájmy Applu nejsou jasné: App Store je nyní obrovská a rostoucí část svého podnikání a spoléhá na to, že má nejlepší vývojáře, kteří vytvářejí nejlepší aplikace, aby se dostali dovnitř. (Apple neříkal, kolik stojí projekt, ale jen to, že se jednalo o investice v několika milionech eur.) Jakýkoli úspěch obchodu přichází přímo zpět do Apple – okamžitě, díky 30procentnímu snížení z prodeje aplikací, A v širším smyslu tím, že pomůže zajistit, že iPhone má nejlepší a nejnovější software k dispozici.

 

Tato ekonomika pomohla společnosti Apple, ale přinesla i celé nové miliardové společnosti. App Store otevřel rok poté, co byl iPhone propuštěn s pouhými 500 přirozenými aplikacemi; Teď je nyní naplněno více než 2 miliony a ty pomohly vytvořit 1,2 milionu pracovních míst.

A studenti jsou vyškoleni k tomu, navzdory flexibilitě výuky. Každý z nich obdrží iPhone a MacBook (mnoho z nich nosí Apple Watch a také iPad), a tak se naučí vytvářet své aplikace pro Apple. Téměř všichni byli fanoušci jako první, takže nemá smysl pro indukci tímto způsobem – ale nyní jsou plnohodnotnými vývojáři aplikací pro iOS, kteří jsou připraveni ukázat nové aplikace, které vyplní obchod.

 

Tato kohorta zatím není příliš rozmanitá. Pouze 15% studentů kurzu jsou ženy a ženy v současných kohortách jsou převážně bílé.

Ale stejně jako u společnosti Apple na firemní úrovni, aktivně povzbuzuje lidi z řady různých prostředí k uplatnění. Dělají to tím, že zajistí, aby se co nejvíce lidí snažilo připojit – cesta The Independent byla uskutečněna poprvé, co bylo zařízení otevřeno mezinárodnímu tisku, konkrétně povzbuzovat lidi z celé Evropy i jinde, aby se připojili – a Pomáhá jim tak, že nabízí testovací zařízení na celém kontinentu a stipendia pro ty studenty, kteří by si nemohli dovolit zůstat ve městě po dobu devíti měsíců.

 

Podpora rozmanitější škály žadatelů pomáhá všem, kterým se daří, říkají lidé zapojeni do školy – výuka je neomezená takovým způsobem, že jiní studenti mohou nabídnout nejlepší kontrolu vzájemného myšlení. A otevírání vývoje aplikací širšímu okruhu lidí, což znamená, že tyto zkušenosti se stanou součástí App Store a možná i samotných zařízení společnosti Apple, čímž se podpoří druh rozmanitosti a otevřenosti, kterou společnost chtěla zdůraznit v oblastech, jako je její práce na přístupnosti.

 

Povzbuzování lidí z celého světa, aby se ucházeli o školu, pomáhá přinést “různé názory, různé nápady”, říká profesor Ventre. Pracoval v USA a jinde, než se vrátil domů do Neapole, a říká, že zkušenost znamenala, že jeho “první myšlenkou bylo pokusit se přilákat studenty ze zahraničí”, když se vrátil zpět.

Přivést lidi do Neapole a dát lidem dobrý důvod k pobytu, centrální součástí vzrušení kolem byla akademie.

“Je normální, že někdo získá diplom, vzdělání v technologii, aby se zamýšlelo pracovat v zahraničí,” říká profesor Ventre. “Je to normální, je to v pořádku; Pracuji v USA roky.

“Ale myšlenka spočívá v tom, že jsme nechtěli mít jen akademii jako místo, kde si udržujeme naše kluky. Cílem je přilákat kluky ze zahraničí. Opravdu chceme vytvořit ekosystém, kde by se nové nápady mohly stát příležitostmi. ”

 

A tato příležitost se již projevuje. Akademie zatím nemá žádné studenty z Velké Británie – ale v pokušení vzkřísila neapolské mladé lidi, kteří se přestěhovali do zahraničí, včetně Británie. Jedním z nich byl Luigi, který pracoval ve společnosti Starbucks, když se snažil najít práci v oblasti techniky ve Velké Británii – a poté našel proces přihlášky pro akademii.

 

Aplikoval a byl vyzván k písemnému testu. Tehdy se rozhodl učinit skok – “pokud zemřete, umřete” – a opustím práci u společnosti Starbucks, abych mohl správně studovat.

“Bral jsem riziko, ale to byla příležitost mého života,” říká. Už zkusil univerzitu a zjistil, že to postrádá, protože se tak málo soustředilo na potěšení studenta a na práci skutečně řešit problémy a pracovat s jinými lidmi.

 

Prošel zkouškou s létajícími barvami a připojil se k prvnímu ročníku studentů. Nyní pracuje na impozantní hře s obrovskou skupinou, vycvičenou přesně takovými dovednostmi, které potřebuje k tomu, aby se stal vývojářem budoucnosti.

 

On by “naprosto doporučil” stejnou zkušenost každému, kdo by chtěl pocházet odjinud na světě. Životní náklady jsou velmi nízké – je to město levných nájmů, levné pizzy a levné kávy – a Apple poskytuje stipendia těm studentům, kteří by si jinak nemohli dovolit.

 

Teď si není jistý, jestli město opustí – akademie možná pracovala na tom, aby se Neapol stalo nejen místem, kam se vrátit, ale i nadále pracovat. Pokud ano, bude jedním z mnoha nových obyvatel města, které také zahrnuje mezinárodní studenty, kteří přišli sem a našli domov.

 

Profesor Ventre vypráví příběh dvou studentů, kteří se snažili zaregistrovat po jejich spuštění. Zpočátku se na to podíleli ve své domovské zemi – ale pak zjistili, že to bylo skutečně snadnější v Itálii.

Zůstáním poskytuje každému začínajícímu podniku přístup k budoucím rekrutům akademie – některým z nejlepších vyškolených vývojářů aplikací na světě.

 

“Pokud zde zůstanete, jste součástí ekosystému, který bude pokračovat v trénování vývojářů,” říká profesor Ventre. “To je něco, co potřebujete, pokud chcete otevřít společnost. Chcete se spolehnout na sebe – ale chcete se spoléhat na dovednosti, které potřebujete k tomu, aby vaše společnost mohla růst. Pokud tu zůstaneš, najdeš ji. ”

Ne každý zůstane; Mnoho zahraničních studentů z první kohorty dokončí studium a plánuje se vrátit domů.

Ale Neapol, město s jedním z největších přístavů světa, je rád, že jeho exporty skončí. Nyní jsou vývojáři společnosti Apple.

Zdroj: independent.co.uk
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.